i ett ögonblick då allt står still

idag ställde vi om till sommartid.
typ symbol för att sommaren är på väg!
personligen får jag lite ångest.
första lagret med brun-utan-sol lades idag. eftersom jag, den dagen det är dags att gå barbent, INTE vill vara typ självlysande av vithet.
och efter att provat 100 olika bikinis förra året men dött av ångest i provrummen och inte köpt har jag idag tagit steget och beställt en sjukt fin från Asos.
.
på fredag kommer villam hem!!!
.
"du tar så lite plats, jag tar allt
Så får jag en chans att säga allt det jag aldrig sagt
Så får jag en chans att ge dig allt det du aldrig haft
"
.
glad tjej hej!
jag och villiam för typ 2 veckor sedan. som den fina Kent-texten ovan, jag tar all plats hehehe.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0