svart dag klarblå himmel

lyckats ta mig igenom dagen riktigt bra, svårt att vara nere med de vännerna man har.
kört på "martin-metoden" mot brusten själ, gooodiiis.
.
idag lyckades jag och villieee pricka in varandra i FB-chatten!
han ska ringa mig under kvällen någon gång från ett telecafé. underbart, ja!
en av de ståtligaste männen som någonsin gått på denna jord.
sista gången vi träffades var på din födelsedag 27 Februari.
jag var rädd att sjukdommar eller åldern suddat ut mig från ditt minne och därför inte riktigt vågat hälsa på tidigare.
jag klev in till dig och du sa ordagrant "ååh här är en tjej jag känner igen! har du blivit sååå stooor!?"
det var en bra dag, du pussades med farmor, du var pigg och munter.
ni firade förövrigt 57 år som gifta.
det var himla fint och jag visste att det var såhär jag ville minnas dig.
magkänslan sa att det var sista gången men det gjorde inget.
.
aldrig ska du falla i glömska.
du är ju nära ändå, bara på andra sidan himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0