nyman

jobbade hos mamma när pappa besökte farfar i minneslunden och tände ljus i samband med alla helgons dag.
men jag tänder några ljus, lyssnar på kent och tror att han känner min omtanke och kärlek ändå.

ungefär 7 månader sedan, det var väntat och du hade inte haft det bra i livet ändå.
men du kommer aldrig glömmas och vi kommer aldrig sluta sakna dig.


ni skulla ha sätt honom, hört berättelserna om honom. han jobbade över hela världen, fick med sig smycken hem till farmor.
han var också en mycket stilig man med fantastisk stil.
har ett armband jag ärvt av farmor som han tog med sig från Salvador och Maya-folket vad jag uppfattat det som, så himla fint.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0