Utvärdering 2011

Relationer
Jag skulle inte påstå att jag blivit kär flertal gånger, men jag har "dejtat" och blivit besviken 1,2,3,4 gånger under detta år.
Efter ett misslyckat förhållande och 3 flirtar träffade jag Sebastian av en slump på Poco loco klockan halv 1 den 27 November.
Vi har känt varandra sedan jag var nyfödd, men det visste jag inte när jag aspackad gick fram till random killgäng.
Värt att tillägga är väl att Sebastian väldigt sällan (aldrig) går ut på "dans"-ställen.
slump, ödet?



Skola/Jobb
Relativt fina betyg har jag, men lyckas sällen sätta MVGt jag så många gånger velat ha.
Denna första termin i 3an resulterade fula sår på benen, stress-utslag. Nu har jag kliat så mycket att det är typ köttsår även om kroppen gått ner i viloläge. Men fick äran att vara lucia tack vare min arbetsmoral och fina studieresultat.
Jobbade för första gången i mitt liv på Vettertorps förskola, bästa stället på jorden.




Hälsa
Dragit på mig ett coca cola-beroende och fått tillbaka min smak för kebab. Men har fått vanan att gå istället för att ta buss, gick från oxbacken till carlforsska när det snöade och var minusgrader. steg frammåt.
Festat mer än någonsin men inte snusat på ca 2 veckor med undantag för en under inventeringen på Willys.



Mål för 2012
Hålla i min fokus på skolan, behålla mina 0 IGn. Fortsätta ha perfekt närvaro. Inte tappa fokus.
Ha en hälsosam relation till mat, fortsätta gå istället för att ta buss och hålla kvar den minimala motion jag får.
Ta hand om min fina Sebastian och aldrig få honom att känna sig bortglömd eller tagen för givet.

Sen om ca 5 månader ska jag ta studenten, försöka hitta jobb, och tills jag gör det ska jag leva på bidrag och bah chilla gärnet.
Flytta hemifrån kommer jag göra också samma sekund som jag får jobb, typ.

god fortsättning ni som orkat läsa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du förtjänar allt fint du kan få vännen, kriga på! <3

2012-01-03 @ 18:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0