tatuering no 2

 
som ni märkt i bloggen är jag beroende av katter.
så jag har under några månader planerat denna tatuering.
ville inte direkt göra ett porträtt av Salve så det fick bli en seriefigurs-aktig versior inspirerad att Salves teckning i ansiktet osv.
 
min mor brukar också säga att jag och min bror var katt och hund under våran uppväxt. min bror var alert, ville utforska och gillade att vara med och vara nära (som när han stod mellan mamma och pappa och höll dem i handen när de gifte sig). Och jag har alltid vart mer frigående, rakryggad och självständig.
 
så tatueringen är både för min starka katt som har vart påväg att avlivas flertal gånger men som ett mirakel alltid lyckas kriga vidare och min egen personlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0