vädra åsikter

det blir mer och mer glest här.
men faktum är att jag inte bryr mig om statistiken (eller followers på Twitter)
känns som folk mer eller mindre försöker tvinga folk att följa dom, reklam hela jävla tiden. reklam är inte mindre irriterande bara för att det är en privatperson som gör reklam på facebook.
från fjortisar till vuxna människor, jesus, attentionwhores. "kolla min blogg" "följ mig" "läs och kommentera" no offence om någon som medvetet gör massa reklam för sig själv läser detta, men det gör människor mer irriterande än intresserade av er. Det är sådant som får folk att sluta läsa/followa.
nej, ni är fina ni som läser, just för att jag vet att ni läser för att ni vill läsa och inte för att jag ständigt uppmanar er.
det är sånt som betyder.
men det kommer fortsätta vara glest med inlägg och så förblir det nog ett tag antar jag.
jag har förmodligen trampat på ett par tår nu men det är sagt med kärlek och något jag stör mig nå så grymt på.


pussenochkramen

Kommentarer
Postat av: m.

hehe, känner mig träffad som av en giftig pil i pannan. nej men skämt å sido. var glad att folk läser av egen vilja, alla (jag) har inte den turen!

2012-03-04 @ 23:31:56
URL: http://triangleism.tumblr.com/
Postat av: jossan

kunde inte sagt det bättre själv!

2012-03-05 @ 18:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0