face down in the dirt

yayaya jag vet att skriver dåligt, ni behöver inte fortsätta läsa mina kära typ 7 läsare (dvs Fanny och randomfolk.)
höhö ville påpeka att jag har en ny kärlek, något jag försökt förälska mig i sååå många gånger, men aldrig lyckats.
Han heter Herr Gitarr, jag tror inte att vi är själsfränder men vi funkar rätt bra ihop, visst måste man kämpa men när båda vill klickar ackorden så fint :')
anyways imorgon har jag ett litet roligt projekt på gång, inget jobb, inga pengar bara en rolig grej jag gör för ett UF-företag.
ska bli askul, jag berättar imorgon när det är gjort, har faktiskt ingen jättekoll på vad som händer men mellan 12-2 ska jag kriga iallafall!

Nu måste jag äta nått, jag dör, sen ska fixa för imorgon!

F

Kommentarer
Postat av: Fanny

ni behöver inte fortsätta läsa mina kära typ 7 läsare (dvs Fanny och randomfolk.) HAHA puss

2010-03-15 @ 20:57:06
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0