Erase and replace

Hej på er, har låtit bloggen vila lite sedan jag kom hem från Mallorca men ska komma igång igen!
Dagarna har spenderats med sol och bad, singstar, Tekken 5 (där jag vann fuckface!) och Rockband skit kul!

Idag är mormor här, min söta lill mommo! Förövrigt så blev jag klar med min andra låt igår, ska försöka spela in den. Vet inte om det blir idag men innom en snar framtid, jag tycker den personligen är bättre en den förra.

På tal om det tänkte jag publicera min första låt nu också, bakgrunden är dåligt gjort i skolans (numera förra skolans) musik program och den låter bättre när jag bara kompar på Piano själv tycker jag personligen!



Nu ska jag snart spela upp den nya låten för mamma och pappa vi hörs!


Kommentarer
Postat av: emilia

riktigt bra ju!!:)

2011-08-11 @ 13:41:11
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0