so strange to feel, my heart beat with yours

Vart lite dålig på att uppdatera men det tänker jag ändra på.
Fan inte mycket har hänt, förutom att jag är sjuk, eller sjuk känns fel att säga men jag har någon slags infektion, läkaren trodde det var urinvärksinfektion men jag får svar imorgon.

Skolan funkar, jag trivs som fan dock hade jag inte läxor i min grundskola så det är lite ovant.
Dessutom har vi både vanliga läxor och sång/instrument läxor.
Sång/instrumentläxorna tar faktiskt mer kraft än man anar, typ som att sitta och repetera glosor eller nått. Man kan dem sen nästa dag är dem nästan borta så man måste nöta och nöta!

Men jag har tur som har en musiker till pojkvän, dock är han ju Basist och jag Sångerska och pluggar just nu piano som andra men ni vet dem flesta instrument har faktiskt lite lika princip.
Och att ha en liten sötnos i samma korridor gör dagarna mindre jobbiga! haha!
Dock satsar han mycket på bandet och skolan (vilket jag stöttar till 100% och jag är grymt stolt!) så vi träffas oftast kvällar och sover sen försöker vi träffas på helgerna så mycket vi kan men å andra sidan så prioriterar jag honom så högt att jag lätt glömmer både läxor och vänner så att han är upptagen är nog bra för mig också haha.

 

Sen att börja på ett förhållande som redan haft en lång historia är väl inte världens lättaste eftersom vissa är skitglada att vi har hittat varandra igen medan vissa hatar det, men sånt får man väl ta:)

 

Det går absolut att splittra oss, vi är unga och osäkra, men inget kan hindra oss från att hitta tillbaka till varandra!


Jaja jag har börjat städa lite, ska väl fortsätta med det, annars får ni ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: Emelie gylden

värkligen fin bild (:

2009-10-06 @ 20:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0