this is not enough

sitter här med mina söta pojke♥
vi väntar på oxfilé och lyssnar på bra musik, just nu t.A.T.u.
håret var bra, annorlunda och effektfullt haha lite emo men inget man skulle kunna göra hemma själv.
på Måndag ska det klippas på scenen och då ska även rakapparaten fram, kommer nog bli ascoolt men jag är ändå nervös.
antar att vi alla är lite för osäkra för att sticka ut för mycket.
min värsta tanke är väl "vad ska folk tycka?", jag vill inte vara wierdot om ni fattar?
men vafan det går att dölja det som ska snaggas och fan jag är som jag är.
hela kvällen ska tillbringas med söt, och kanske lite Alice i underlandet?
nu tänkte jag bjuda på lite söta bilder på mig och Pontus, orkar inte ta bilder på håret nu och det syns inte på bilderna mohahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0