bombom

nu är jag i en bloggsvacka igen. så jag gör bara ett inlägg idag.
det är mycket i livet nu, stressen börjar avta och jag ser fram emot 100 roliga saker!
lovet är vaaaarmt välkommet men jag ser fram emot de sista dagarna i skolan!
förresten vart jag så glad idag, Martin hade Italenskaprov då han skulle prata om familj och en vän typ.
sen håller han i den analoga bilden av Mutte, Sofia, Linnéa och mig.
F: Varför håller du i den bilden för?
M: För jag pratade om dig...
har slagit in hans paket också, jävlar vad med tid det tog för jag försökte verkligen uppnå perfektion! men ah, det blev som det blev haha! världens bästa vän, och NEJ vi är inte ihop/på G eller kära i varandra NEJNEJNEJ!!! det är faktiskt Martin som får sitta och lyssna när pratar om pojkar, *host*pojke*host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0