Day 07 – Your best friend

Fanny har vart min bästa vän i många år, hon är tidlös. Vi ses eller hörs inte så ofta men vi håller ihop och när vi ses är det som att tiden stått still.
hon har alltid vart den "duktiga" och jag har alltid vart den lata haha!
hon väcker min 9.00 och säger "FridaPida! jag har sovit färdigt nu!", hon hoppar på mig eftersom jag alltid däcker först när vi har myskvällar och jag vill slita huvudet av henne, tror det kallas kärlek♥
min martin, vi är så himla lika inåt men så himla olika utåt. Han är lugn, duktig, perfektionist, ansvarsfull. Jag anser väl att jag är både lugn och rätt duktig men jag är hetsigare och är mer flexibel medan han håller sig till det han har planerat. jag äter upp hela chokladkalendern på bara några dagar, han vägrar, han tror att tomten kommer vara elak då. jag önskar jag kunde ha mer självkontroll och göra det jag planerat, och han vill våga vara någon annan än sig själv ibland. men jag antar att vi lär varandra. haha bäst är han min pärla♥

Kommentarer
Postat av: fanny

underbara fridapida! <3

2010-12-10 @ 16:46:10
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0