vår tid borde komma men klockan slår aldrig rätt

jag ser inte längre vart vi borde gå
jag ser inte vägen hem
faller du kan jag inte lova att jag står
och jag vet att dina känslor kommer i kläm

jag orkar inte möta nått jag inte sett förut
ditt hopp om en tid som är förbi
du försöker tända på elden som redan brunnit ut
det är över, och så kommer det förbli

sakna mig inte, du vet det tar för hårt
lev som jag aldrig någonsin fanns
varför måste du alltid göra det så svårt?
våra drömmar finns ju ingenstans

vår tid borde komma men klockan slår aldrig rätt
och vi har bara låtit timmarna gå
att inse att du är fel är allt annat än lätt
och svårare är det att få dig att förstå

vem orkar att höra och se de här
något jag inte vet själv händer
du frågar mig hur var och när?
men förvänta dig inte att jag någonsin återvänder


Inget personligt bara fick för mig att skriva:)

vår tid borde komma men klockan slår aldrig rätt tid borde komma men klockan slår aldrig rätt
och vi har bara låtit timmarna vår tid borde komma men klockan slår aldrig rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0