when we go to war

inatt gjorde jag och villiam slut.
vi firade studenter och jag vart onödigt grinig. jag har precis skaffat p-ring och hon varnade för att jag kunde ha lite humörsvägningar så jag antar att det är det som spökat.
aja i alla fall var det droppen, men kanske borde jag insett när han sa att han hellre festar med sina kompisar istället för att vara med mig ALLA gånger, ALLA chanser han får, att det bara skulle gå utför.
det är okej men jag förtjänar bättre än så och han förtjänar inte någon som ständigt håller honom tillbaka.
.
villiam är underbar men jag ångrar att jag gav mig in på detta, det var inte värt smärtan som kommer efteråt.
.
men jag har fått sommarjobb så förhoppningsvis honkar jag och Gissler på Sofia, Corre och Linnéa till turkiet i augusti.
och emmmmmmmaboooooodaaaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0