jag sitter i skolan och väntar på pappa, underhåller mig med en lista

1. Vad heter du? Frida
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Nöjd men Inez är ett förjävligt fint namn
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Frida var förstaval, hade jag haft en storasyster hade jag dock hetat Anna
4. Vilket stjärntecken är du? Oxe
5. Vilken årgång är du? 93
6. Vart bor du? Västerås
7. Bott utomlands? no
8. Flyttat antal gånger? 0, flyttar dock förhoppningsvis inom det kommande halvåret
9. Vart skulle du vilja bo? i en stad
10. Vilken skolklass? es09b
11. Vad vill du bli när du blir äldre? musiker eller socionom

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
167 på ett ca
2. Hur mycket väger du? något kilo för mycket men det är okej!
3. Hårfärg och frisyr? Eldrött, slitet och kort, blir oftast toffs
4. Ögonfärg? Blågråa
5. Mest nöjd med? Helheten
6. Minst nöjd med? lite småsaker, men det kan jag fixa om jag orkade träna
7. Skostorlek? 38/39
8. Glasögon? ja dock trasiga
9. Har du några piercingar/tatueringar? tungan och tatuering på ryggen

FAVORITER
1. Filmer? the notebook
2. Låtar? allt med kent
3. Årstider? våren
4. Mat/dryck? kött, potatisgratäng, coca cola eller ett glas vitt huhu
5. Djur? kissemissar
6. Färg? svart, vitt
7. Parfym? ingen just nu, älskar min gamla escada
8. Tv-program? Futurama
9. Ämne i skolan? Ensemble-lektionerna och samhäll
10. Sysselsättning? Hehe typ festa antar jag

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Min skinnjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta kängor med nitar
3. Favoritfärg på kläder? Svart, vitt och knallorange
4. Favoritmaterial på kläder? bommul
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? fina kavajer och en bra vinterjacka och ett par svarta jeans
6. Favoritaffärer? H&M, nelly.com, second hand
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 1000-lapp typ
8. Favoritmärke? bryr mig ej
9. Vad har du för byxstorlek? 29 på jeans typ, M/L
10. Vad har du för tröjstorlek? 36-38/M

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Hans
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Godispapper, kvitton
b) Jobbväska just nu? Noter, texter, smink osv
c) Handväska eller liknande just nu? Samma
3. Vad är du beroende av? internet (dator och mobil)
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? "lipsyl" med honungssmak
6. Vad tror du på? mig själv, allt som behövs
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? tillhör väl svenska kyrkan men tror inget
8. Vad köpte du senast? Hårinpackning
9. Har du nåt husdjur? kisse voffe
10. Var bor du? i skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0