att lära sig vara ensam

Jag är så nöjd. Senaste 4 dagarna (förutom idag) har spederats med Tjejor, två första med Sofia och Klara sedan plusade vi på Yohanna. Igentligen har vi ju inte gjort så mycket, men när man sitter där men dem känner jag typ "jag kan vara singel för alltid".
Det tog ett tag men nånstans här under dem senaste dagarna har jag känt mig nöjd över att vara ensam.
Jag har mina vänner såklart men alltså ensam som oberoende.
Jag är inte kär, inte förlorad i någon. Jag har inte beroendet att andas någons luft.
Efter att jag lämnade mitt ex har jag känt mig så hjälplös på nått sätt.
Vände mig till någon som kunde fylla tomrummet direkt.
Nu behövs det inte längre, jag har hittat mig själv.
Jag har haft pojkvän nonstop i typ 2 år och när det ena tog slut hittade jag någon annan.
Visst var det seriöst, men i början var det nog mest tröst.
Nu kan jag uppskatta att vara ensam, jag kan vara ensam tillsammans med mina vänner och utan.
Mina vänner är bäst i världen, bara så ni vet och jag skulle inte byta dem mot nått annat. ♥

Föresten fyller en av dem år idag, grattis Sofia Favaro♥


Kommentarer
Postat av: Elina

Hihi, du är också bäst <3

jag saknar dig :(

2009-07-30 @ 22:24:46
Postat av: sofia favaroooou

taaaack söten!



vänner är allt man behöver! <3

2009-08-01 @ 00:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0