det hänger på håret

Hej på er, sitter och glor här ensam i mitt rum, haha jag suger!
Vart iallafall super nöjd med håret, hon toppade bara överhåret som jag sa att jag redan var nöjd med, jag älskar formen på det, det blir bara snyggt utan att jag måste göra nått.
Problemet var bara att längderna inte kändes som dem gick ihop med överhåret så hon klippte upp längderna också och nu ser det super bra ut!

Mamma bjöd mig på en kofta, ett par gympadojjor till idrotten och ett par converse-liknande nikeskor i tyg. Vita och neon rosa, super fräscha!

Sen blev det fika på Waynes, halvdan Espresso och stor jävla chokladtårtbit. Mohaha!
Sen köpte vi hem Spicy hot(y)


Hittade denna bild på min kompis bdb igår, jag dog åt min min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0