The sims 3

Ojoj vad jag inte har skrivigt någonting på nästan 2 dagar, det är ju illa, eller nått. Haha!
Nej men vaknade igår av att Fanny låg och glodde på mig -.-
Hon är knäpp men vi åt frukost och gick ut och solade och jag började skriva på en låt som ska bli tillägnad henne ;D

När mamma kom hem skjutsade vi hem Fanny och åkte till Coop där jag gjorde mitt dyraste impulsköp hitills i livet.
Jag köpte The sims 3 och 500 är lite när man lever på sitt sista barnbidrag innan man får studiebirdrag sista September nästa gång.

MEN det var faktiskt värt det! Grymt kul tycker jag att det är iallafall. Lite svårt att förstå i början men man lär sig.
Nu funderar jag på om jag ska göra ordning en stor kopp kaffe och ta med mig pappas bärbara ut där spelat ligger och lägga mig ute i solen. Det blir nog så!



Ha det bäääst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0