They all met together in heaven

Gaah vad trött jag är, kanske vädret? Mitt emellan, ganska varmt men ändå inte som tidigare.
Just nu har jag iiiingen lust att dra iväg, får se mot kvällningen, får lite dåligt samvete att sitta hemma även fast det är lite skönt ibland.

Btw köpte jag denna T-shirt i Spanien. Motivet är av; Johan Lennon, Bob Marley, Kurt Cubain och Jim Morrison 4 legender inom musiken, alla döda vid ung ålder och alla blev påverkade av musikens/kändislivets mörka sida.
Dem har påverkat musiken jag lyssnar på och den musiken jag skriver idag.
Ovanför står det "They all met together in heaven", grymt fint tycker jag, jag älskar musik och man skulle nästan kunna kalla dem musikgudar det var självklart att jag skulle köpa den♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0