Here we go!

Jaha ni, nu var det tänkt att jag skulle skapa en musikblogg.
Jag heter Frida Nyman och älskar allt som har med musik att göra, sjunga, spela, uppträda och skapa.

Bloggen kommer vara en vanlig blogg men med tiden hoppas jag att jag får in lite eget material!
Jag har nyligen lämnat ett förhållande på 1 år och 4 månader och känner att det är dags att börja om och satsa på livet och musiken!

Jag har precis slutat nian på Persboskolan och till hösten tar jag med mig 3 av mina närmaste vänner till Carlforsska, Estetiska inriktning musik.

Följ mitt sommarlov och senare min gymnasietid och min musikaliska utveckling.

Jag har klipp att visa er men jag tänkte inte ta allt på en gång, ska försöka införskaffa mig en webbkamera att spela in lite roliga karaokeversioner med!

Hoppas ni kommer uppskatta bloggen lika mycket som jag gör!



~frida

Kommentarer
Postat av: Elina

Whiiihooo! :D

2009-06-14 @ 15:02:54
Postat av: David

hoppas jag är en av dom tre;P

2009-06-27 @ 22:30:14
Postat av: Frida

Till David: Klart du är! <3 :D

2009-07-01 @ 14:57:30
URL: http://fridasmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0