esteter är inte som alla andra

Sitter här regnig Söndagsmorgon med en kopp kaffe. Regn är jag väl inget större fan av men det känns ändå lite höstmysigt sådär!
Vart hemma hela helgen helt ensam, och fy fan vad skönt det har vart! Senaste veckorna har vart skola, nya vänner och massa sånt så det har vart skönt att bara fått vart själv ett tag nu.

Fast nu börjar jag bli uttråkad och längtar tillbaka till skolan haha, nej men min klass är asbra!
Vi musiker har iallafall hunnit haft riktigt roligt tillsammans, så skolan är inget jag fruktar, tvärtom jag har ju roligt som fan där.

Idag ska jag... jag vet inte hahahahaha jag suger!

Haha det här höll vi iallafall på med i Fredags när vi väntade på Svenskan som blev inställd!



Haha Simon krigade in sig i ett skåp, sen hängde Johan och Viktor på.  Haha Viktor ba "Sånt här är det bara vi ettor som tycker är kul!" Och det stämmer nog, men haha kul har vi iallafall!



ES09B <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0