en undran vem som svek vem först

söndag.. dagen då man är så uttråkad att man gör allt man inte annars orkar göra, rakar benen, plockar ögonbrynen, gör hårinpackning osvosv.
nu provade jag hårmasken/inpackningen jag fick från Grazette efter hårvisningen, ligger runt 150 kr och kan köpas hos de flesta frisörer.
den var super! just nu är håret jättemjukt och fluffigt haha får se hur bra den är i längden.
Uv-skydd och värmeskydd innehöll den också tydligen.
Använder också schampot som luktar vatten-melon och påminner i konsistensen om en liiiite rinnigare hudkräm, lite tjockare än vanligt schampo.
Yayayayayaya stop talking, ska göra ordning min tredje kopp te nu, har nog dragit på mig en redig förkylning ge mig 2 dagar och jag kommer ha feber haha eller nått.
uttråkad tjej tidigare idag...

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

2010-04-25 @ 19:59:18
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0