10- poängare

alla som färgar håret rött ångrar sig, det är omöjligt att få bort pigmenten och bli blond MEN jag har aldrig krigat så mycket som jag gjort för mitt röda hår! och nu var det jättejätterött!♥
såå jag dör lite för rödhåriga tjejer, och snyggast av alla är nog Ashlee Simpson! (HAYLEY WILLIAMS!!! skriker martin nu, jaa hon är snygg, men Ashlee är SNYGGARE!!!)
sen att hon är gift och har barn ihop med Pete Wentz, basist i Fall Out Boy gör ju bara allt ännu bättre! snyyyggggg!
perfekt hår, perfekt make, perfekt karriär osvosv!
hej vill du byta liv med mig hehe... hehe?

Kommentarer
Postat av: martin

slog mig på sista bilden att hon skulle passa väldigt bra i septum och okej hon är snygg men hayley <3333333333333

2010-08-26 @ 18:40:30
URL: http://illuminatemyskies.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0