I put my faith in me

jag ska sluka mitt sista kaffe sen pallra mig ut i Julpa-spåret hihuhihu!
har fyllt på min mp3 (ingen jävla Ipod här heller :(((( ) med gobitar från Christina Aguileras nya album Bionic.
jag tog mig tid igår att lyssna, har hört att hon försökt vara väldigt mycket "gaga" förmodligen pga av att hon känner sig hotat.
och ja, låtarna är sexuella, utmanande, konstiga och lätt överproducerade men på ett bra sätt.
hon känns unik ändå är det ungefär samma saker hos henne och Gaga som tilltalar mig.
sen "Lift me up". klassisk Christina-ballad! Vacker som satan

If you lift me up
Just get me through this night
I know I'll rest tomorrow
And I'll be strong enough to try

åå så jefla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0