it's gonna be a heartbreak

idag är det en bra dag, jag ska träffa söta underbara tjejor och Robin i samband men en feeet fika!
elina bakar chokladbomb, hur låter inte det liksom?
det blir många "gamla" Persbo-människor, jag har ju kontakt med dem men inte lika mycket förut var det ju liksom varje dag.
kommer bli en paus från verkligheten till den gamla tryggheten att träffa dem!
jag ska dricka upp mitt kaffe och chilla in i duschen, dock ska man ju vänta med att tvätta håret 78 timmar efter färgning men det känns så jäkla äckligt nu asså! fast jag tror det är de uttrokande produkterna som är värst så det får bli vatten och spraybalsam!
jag tar nog med mig kamera, måste komma ihåg att ladda! eller vänta jag tror fanny kommer? jag hatar att hålla i en kamera med fotomännsikor bredvid : ((((
haha jag orkar inte hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag kan inte :(

2010-08-09 @ 16:06:34
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0