never give it up

jag har en vän som älskar nutella,
som ofta tjatar om nutella,
jag har nutella hemma,
jag var tvungen att påpeka:

jag vet, jag är ond!
fail med nutella+vitt bröd!
när jag såg burken i morse önskade jag i mitt undermedvetna att mamma skulle säga "ge fan i, köp egen!" så att jag inte skulle äta av den.
jag har fått någon nojja på onyttigheter typ helt anti fast jag inte kan låta bli.
sen när de åkte för kvällen sa hon "det finns godis i påsen, och nutella i kylen"
oh crap!
i alla fall så idag har jag virrat omkring i skogen igen, jag kom någon kilometer längre, och åter igen så trodde jag att jag var fel men var inte det.
okej tredje gången gillt imorgon då!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0