nostalgi

facebook is the shit, men det vet alla. (förutom Fanny)
och ibland har folk bilder på sin dator som är för gamla för att man ens ska minnas, eller man vet inte ens att de existerar ibland.
however jag har 3 favoriterbilder som dyker upp när man kollar på bilder på mig, här är de!
jag spelade fotboll som liten, Romfartuna GIF F94 faktiskt fanns inget 93 lag :(
jag sög men jag var rätt söt okok?



Jag hade en period där platinablont löshår med svart underhår var the shit, eeeh tyckte jag dårå!
snygg lugg där Nyman!
men på denna tid var tjejkvällar + Robin the shit och vi var alla bästa vänner man kan ju inte låta bli att sakna!



det blonda höll i sig ett tag, men det är inte det denna bild handlar om!
den är tagen hos Elina skolavslutningsmorgonen i nian.
det är lycka, överallt lycka, och lite sorg för att vi skiljs åt.
bilden är alltså nästan exakt ett år gammal.


jag älskar dessa bilder och är så glad att de är sparade!♥

Kommentarer
Postat av: elina

buhu, jag sakna 9an! haha

2010-08-07 @ 11:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0