you're the storm that I believe in

var iväg med en bit av löshåret och köpte två förpackningar mellanbrunt och en intensivröd.
nu håret är färgat för första gången, måste vänta någon vecka tills jag börjar med det röda då det fäster dåligt när håret är nyfärgat. Färgen har liksom redan mättat håret då fäster inte den röda lika bra.
och vad ska jag säga, jag hatar det? äckligt ful färg passar mig inte alls, kommer nog bli super när det intensiva lägger sig och det bruna kommer fram + de röda slingorna men nu är det bajs!
yaaayaa ska ner på stan imorgon och fika med lite bitches och skämmas ihjäl haha nej då jag klarar mig!
åh I-landproblem men jag vill nästan grina alltså, fultfultfult!

inatt drar mina päron till Tyskland för att köpa alkohol och lillebror ska ha filmkväll, jaa rååå? vafan ska jag göra efter fikan? :(



jag och Plopp posar i webben! hahahaha jag dör



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0