you're toxic

ska snart ut och gå min halvmil sen blir det girlstuff hela dagen!
håret ska färgas med Hennan igen, naglar och nagelband ska fixas, ansiktsmask mot min pms-hy (HATA!), brun utan sol, ögonbrynen ska fixas och massa sånt småpyssel som är så sjukt mysigt att hålla på med! kanske ska orka städa klart också!
depp söndagar blir rätt nödvändiga eftersom man har tid att göra de där småsakerna som man aldrig tar sig tid att göra i vardagen när man är trött och hängig!
nej nu ska jag ta med mig hunden och musiken och förbränna lite fett!

Kommentarer
Postat av: Dansat

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-06-14 @ 09:43:05
URL: http://dansat.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0