Day 02 – Your first love

det finns 3 killar som på olika sätt skulle kunna räknas som "första kärleken".
som sagt så har jag alltid vart en förhållande-tjej så jag har valt killen som jag hade mitt första "riktiga" förhållande med.
jag gick i 7an och han i 9an, då var det ganska stort att han var 2 år äldre.
dessutom var det han som tog kontakt med mig och i början var jag inte alls intresserad.
med tiden gick och vi smsade en kväll och plötsligt vaknade jag av att han ringde eftersom hans pengar på mobilen hade tagit slut.
från den kvällen pratade vi typ varje kväll och jag somnade ALLTID i telefonen.
vi blev tillsammans tillslut och efter lite mer än ett halvår gjorde jag slut med honom efter mycket prat och tårar.
det var inte ett långt förhållande men det var mitt första sova över/hålla handen/laga mat tillsammans-förhållande.
vi har ingen speciell kontakt idag med han är verkligen världens bästa människa och jag är otroligt glad att det var just han som lärde mig vad riktig kärlek är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0