Day 12 – What’s in your bag


Handkräm- eftersom jag bitit på mina naglar hela mitt liv fram tills för 2 år sedan så är de otroligt svaga och spricker direkt + att jag hatar torra händer!

Kalender- Särskilt nu på senaste tiden när det har vart mycket inlämningar och prov och tider att hålla koll på så är det skönt att ta fram och se vad som väntar så man inte kommer på något dagen innan.

Läppbalsam- Specielt nu på vintern blir jag torr om läpparna, inte mysigt. Dessutom använder jag läppstift ganska ofta och det blir ojämnt och fult om läpparna är torra.

Borste- Löshåret vill lätt tuffsa till sig, då är borste bra!

Plånbok- Inte bara för pengarna utan ID osv.

Musik- Jag har i princip ALLTID min full-laddade Mp3 med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0