get some

åååh vad glad jag blir! färgade håret och det vart nästan exakt som det nya löshåret! OCH den fula utväxten är borta!
imorgon ska jag lägga i Hennan också så jag hoppas både löshåret och mitt hår drar åt sig av de röda pigmenten!
på bilden ser det väldigt brunt ut, i vissa ljus ser det nästan svart ut men det ser bra ut! kommer bli perfekt med det röda sen!

på bilden är mitt hår bara tvättar med shampoo för att färgen ska sätta sig bättre när jag färgar igen imorgon och dessutom helt ofixat men det ser ju faktiskt rät bra ut ändå!

Kommentarer
Postat av: lll

åh,ditt bajsbarn.jag saknar dig, och du är så fin så!!!!!!!

2010-12-06 @ 01:29:03
URL: http://flickanochfisken.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0