right behind me

blöhöö har hållit på och grejat sedan jag kom hem!
skrev klart idrotts-uppgiften som ska vara färdig imorgon och skrev ut, sedan tänkte jag skicka den imorgon eftermiddag till urkund eftersom internet segade men när "vill du spara"-grejen kom upp tryckte jag "nej", VARFÖR TRYCKTE JAG NEJ!?
aja bestämde mig för att duscha och förbereda håret inför Lucia imorgon bitti, vi ska vara i skolan 7 så det känns inte som att man kommer hinna göra så mycket hemma hehe..
stryka band, spraya krans, tvätta löshår ta fram kläder att ha under och kläder att byta om till sedan osv osv.
sett satt jag mig vid datorn igen och skrev av min papperskopia fast gjorde om lite så de faktiskt vart bättre än innan OCH jag SPARADE!
Nu är jag äntligen färdig med allt, klockan är ställd på 5.00, KRIG!
ska somna till en film sooooov sött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0