sweet dreams, eller inte

läste ett "årshoroskop" idag några citat ur det löd: "Sommaren verkar bjuda på en hel del tjaft- var inte så jäkla envis, snälla" och "Tänk på: Sluta vara så extremt envis och släpp den där stoltheten nu."
känner mig faktiskt väldigt träffad, på senare tid har jag blivit så himla nojig, orolig, envis, tjurskallig osvosv.
nu får det fan vara slut med det!

inatt drömde jag 3 drömmar som jag i alla fall minns att jag drömt, den första för läskig och jag skrek och grät hela tiden men jag minns inte exakt vad det handlade om men det var The Gruge panikgrejs, den andra var sorglig och jobbig då jag drömde att lillebror ringde och grät över att han och hans flickvän hade gjort slut och det var bara jobbigt att höra och det gjorde ont i hjärtat haha:( och den sista var panik rakt igenom, det var konsert och jag kunde inte texten och skulle skriva ut den från datorn men allt jag skrev blev fel och jag hörde hur nummer efter nummer höll på på scenen och att de skulle vara min tur när som helst. mööh orkar inte, vaknar med ont i magen och "jag måste fixa!" "jag måste prata med.." "jag måste, jag måste, jag måste" varenda jävla natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0