I got it all wrong

Nej nu är blogg suget tillbaka igen, great!
Precis käkat, vart i skolan mellan 8-5, mums!
Hade solosång, gick bra fick mycket beröm ska bara leka ännu mer med låten och så fick jag en till låt.
Resten av dagen bara gick, brandalarmet gick igång efter saneringen av klottret på våning 4 i E-huset så blev en aning kortare datakunskap :* Fick föresten Mvg- på Excelprovet!
Skrivit lite på Estetisk orientering uppgiften, bra måste den bli då jag har IG varning, bara mitt fel missade en uppgift annars är jag ju bäst på sådana ämnen.
Dock hittar jag inte pappret eller bilden vi ska beskriva, ska kolla imorgon om jag hittar i skolan annars får jag ta redan på gummans namn och göra så gott jag kan.
Ska slakta en till mandarin nu och kolla på New moon om jag lyckades ladda ner en bra version. Puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

woho, som jag har längtat!

2010-02-01 @ 21:33:20
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0