du och jag ska aldrig dö

jag har typ precis vaknat, när jag kom hem igår kollade jag på sex and the city i sängen och somnade.
så nu har jag duschat bort lera kladdigt smink och allt annat mysigt från gårdagen!
och jag kan ju påpeka att det var otroligt, min första konsert med dem dessutom bara det!
lyssnat på dem sedan jag var typ 11 men aldrig tagit mig i kragen och uppdatera mig om dem eller gå på konserter.
dessutom kombinationen av blinkade lampor, skrikande/sjungandes och hoppande publik och ösregn var helt otrolig, den känslan kan man aldrig få inomhus. tacka fan vet jag för sommar och utomhus-konserter!
och jag köpte T-shirt och plektrum! bästa måste fundera vad jag ska göra med plektrumen, spelar hellre gitarr med fingrar än plektrum så det känns inte värt.
det får jag visa någon annan gång för nu ska jag dricka kaffe och äta frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0