epicfail

spenderade tisdag onsdag torsdag till runt 1 idag med Pontus! han har såklart en dator men jag bestämde mig för att skippa den!
vi har glott på tv, OC (tredje säsongen nu!!!) ätit kakor och lagat mat tillsammans!
idag ska jag bara chilla, tror jag börjar få urinvärksinfektion men det är bättre nu än i morse!
förresten är min dator tillbaka! och ni lär ju höra om min fail!
Jag skulle köpa cola till Pontus han gav mig en 10 och så såg jag 2 för 10 på kyldörren.. blablabla...
Killen i kassan : 11kr tack!
Jag: Ööööh var det inte 2 för 10 hehehehe?
K: jaa fast + pant
J: jahaaa eeh då tar jag nog bara en..
K nej men jag har en krona här!
J: ehe hehe tack så mycket!
FETT ful man känner sig när det är kö och allt, vem fan glömmer att de ALLTID räknar in pant i priset!?
aja snäll grabb som bjussade på en krona hihuhihu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0