min pojkvän mer lik Edward än vad din är!

hej på er! Vi såg Eclipse igår, tredje Twilight filmen ni vet!

och ni vet hur i början alla ba "åååh min pojkvän är precis som edwaaaaard!" haha jo men ni förstår.
inatt insåg jag att det är mycket möjligt att min pojkvän är vampyr.

han har nämligen inte sovit på flera nätter! det mest avslöjande var när han runt 7-8 (?) på morgonen (efter att vart vaken hela natten) sa: "om jag är vaken när du vaknar ordentligt säg till så gör jag frukost åt dig!" och innan dess sa han "jag går ut och ringer ett samtal och tar en cigg så du vet".
människan ligger alltså i sängen fram till 8.00 och kan verkligen inte sova. jag kan inte ens hålla mig vaken om jag har något att göra.
å andra sidan ligger han och sover så sött nu, han är nog ingen Edward ändå, haha men det gör mig ingenting!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0