nattmusik

blev en tur till till Rusta och Ikea och köpte en tavellist.
nu sjunger sofia i soffan om maskar :S
i alla fall efter Ikea blev det film hos Natalie, vi körde dunk-kurragömma och jag gjorde för första gången en fridunk, shit hade jag gjort det i 5an hade jag gråtit av lycka. min kompis kallade mig "segis" för att jag var så trög och hade (har) noll kondis hahahaha! 

imorgon ska Sofias födelsedag fires i förskott, treeeevlans ska det bli!
det var ett tag jag träffade sneakyboy så det ska bli så himla kul att träffa honom igen!
 "facebook är ett under" sjunger sofia favaro, cp-barn


Kommentarer
Postat av: cp-barnet

jag vet att du älskade mina låtar! :D

2010-07-22 @ 20:50:44
URL: http://safarifavaro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0