du, jag och våran kärlek

mitt hjärta kan inte längre bara vara mitt, jag äger men kan inte styra.
jag har lärt mig att bry mig om någon annan än mig själv,
egot krymper och medkänslan växer.
det är inte lätt, men sällan svårt.
tryggheten är inte permanent men jag är aldrig rädd.
när jag mår som bäst och du inte är där vill jag ha ditt livtecken, bara några ord och veta att du fortfarande finns kvar.
man lär sig samarbeta genom motgångar och problem trots hatet från dig och löftena jag inte höll.
dina ord gör fortfarande ont, jag kan fortfarande känna ångestens avtryck.
men att hitta tillbaka, att kunna förlåta.
kanske är vi oslagbara, lika gärna skulle det kunna sluta i kaos.
men jag fruktar inget för jag är lycklig.
kärlek.
mitt hjärta, min Pontus.
jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Yeakelblog7069

This site is professional and to the point.

2011-05-05 @ 12:59:49
URL: http://yeakelblog7069.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0