kollektiv trafik

hemma. skulle ha blivit Killers med lite fina människor men Torsdagar är cp när man är ledig.
bussar går inte sent som på helger och päronen jobbar dagen efter.
yaya det blir en hemmakväll deprimerande men sant.
jag vet jag vet sådant behövs ibland men bor man på landet har man en hel del ofrivilliga hemmakvällar tyvärr.
men iallafall skulle jag till mormor efter att solen gick i moln på Löga.
till mormor åker man med buss 18, jag hade tung väska och gick till närmsta busshållsplats som var centralen.
för er västeråsare är det kanske självklart men har man bott på landet hela sitt liv är det där men bussar både svårt och skrämmande.
fan jag åkte skolbuss när jag var liten, nu måste man hålla koll på siffror och om de går åt rätt håll PLUS olika busshållsplatser och om det inte vore nog har bussarna ibland OLIKA nummer dag och natt.
fyfan letade efter rätt busshållsplats i typ en timme, vilsen tjej!
med min jätteväska bad jag till gud att folk skulle tro att jag var från en annan stad eller nått, sedan såg jag ett antal människor jag faktiskt typ känner eheee..
jag vet att ni gillar min fina bild på blommorna från vårat äppelträd, hihuhihu not♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0