it's not what good girls do

ajajaj huvudvärk! spenderat dagen på stan med lillebror och lite på Mariagården.
syftet med stan var Pontus 18 års present, och nu är det klar!
Blev även smink, hårfärg och töjning för mig, Maybelline mineralfoundation är favoriten, ca 160 kr går den väl på.
den är i puderform med täckande, passar perfa då jag HATAR foundations (kladd och ränder och shit) och puder funkar ju inte att ha ensam. Så mineralpuder är liksom en blanding.
Hårfärgen blev samma som innan(tror jag) iallafall Intensiv röd♥

Sådär sitter töjningen i storlek 16 i mitt lilla öra, mums! Brutalt!
Nu sitter jag och dricker "Cane cola" det är importerad cola från Usa som mamma ville prova. Vanlig cola är godare detta smakar typ som Jolt cola så det duger.
Ska kolla på "I taket lyser stjärnorna" snart, har ej sett men det ska vara en bölfilm, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0