fire fire fire

Pontus spelar spel och jag passar på att blogga, vi ska hem till mig snart.
haha jaa jag vet att jag klagade och ville stanna här hela helgen, jag hatar fortfarande jävla skitjulpa.
men jag är en sådan människa som tycker det är skönt att komma hem, jag är inte så att jag längtar hem när jag är borta, men jag tycker om att veta att alla min saker finns på ett ställe osv.
så för att ni inte ska missförstå, jag hatar landet men älskar att vara hemma, och hos andra såklart.
när jag är med vänner trivs jag bättre att vara hos de än hos mig.
vi ska väl knalla iväg snart och köpa lite gott för en myskväll!
imorgon är det UKM, orkar man gå? fan 50 kr inträde vad tror de att vi är, rika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0