I loved you first

men får dåligt samvete när man är hemma, jag missar inget viktigt vad jag vet, fan vet jag hur lärarna planerar sina lektoner.
men man tänker lite typ "jag hade kanske klarat av de där lektionerna" men vad gör man.
sen när man vet att man ska sjunga direkt på morgonen och halsen är igen-proppad känns det mindre värt, jag låter fortfarande konstig men nu skulle jag i alla fall få fram riktiga ljud!
aja har tränat på pianoläxan, det går framåt absolut, men inte tillräckligt snabbt! men klockan är halv 12, ska sätta på kaffe sen får jag lyssna på låten och träna lite till!
ska skriva MVG på EOsen nu också när jag har tid haha ;D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken snygg hårfärg du har :D

2010-05-03 @ 19:52:42
URL: http://yourloveismydrug.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0