onehundred myggbett

har typ precis vaknat hos Pontus, 100 myggbett och Pontus har typ inget, vafan liksom.
men det var en jättemysig igår tills typ 11 då alla sprang iväg i panik för att polisen kom men vi som var de enda(?) som inte drack satt kvar snällt men var tvungen att dra i alla fall tillslut.
men de som var vuxna fick vara kvar, dum polis:((((
men vi vart ett stort gäng och några grillade men jag och Pontus köpte kladdkaka, sprutgrädde och kolasås!
den där sprutgrädden tog slut fort när det gjordes mustascher och grejer, Mathilda har en video när jag sprutar ner hela Chrippe, hoppas den kommer upp så jag kan visa den här hahaha!
kul tjej men i slutet av kvällen litade ingen på mig, undra varför? :(
kommer hem klockan 3 idag och då är mitt tak målat och fräscht! nu ska bara väggarna målas och sen ska golvet läggas de kommande veckorna, kommer bli supernice!
Ska orka försöka koppla in min dator så jag kan träna på min sångläxa till imorgon, sista sångblocket på Tisdag så känns bra att få sjunga upp något som avslut för ettan.
Mycket text lite bilder, tråkblogg.

fin bild på 3 fina tjejor från mitt arkiv för nästan ett år sedan, btw så dog mobilen igår, eller den funkar men inte skärmen så det går att ringa men inte smsa(y) nu tänker ni, fuktskadad? sand? nej asfalt.. den gled ur min hand helt random påväg till stan och skärmen dog, först kunde man se klockan och batteriet där uppe på skärmen, nu är det bara massa coola färger awesome!
jag behöver inte alkohol för att ha en galen natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0