som flugorna på taket

nu ska jag ta mig tid att uppdatera lite! Rummet går segt då färgen tagit slut och blabla så jag sover fortfarande på soffan...
det är rätt mycket i skolan men det ska nog gå de sista veckorna nu!
nyss beställde mamma hem Kent boxen! Allt de har gjort mellan 1991-2008, så då saknas bara "Röd" skivan, men det finns i specialutgåva för typ 400 så det får vänta är typ pank nu, eller har 400 i sparkassan hihuhihu men det får vänta liiiitelite till! så den ska jag äga tillslut! kanske köper jag den för pengarna som kommer denna månad!

Kommentarer
Postat av: Fanny

boxen är oerhört fin!!!!

2010-05-23 @ 19:43:40
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0