here comes the sun na-na-na-na

jag älskar denna bild, den är tagen av Martin Bohm (blogg och Flickr) med en analog kamera.
det va kanelbullens dag och vi va på Ica men ingen ville köpa bullar med mig (det va 3 för 10 och jag ville inte köpa alla själv). efter en stund kommer Martin till oss och säger "ååh bullar, någon som vill köpa med mig?". haha vilket Team vi är! (lägg märke till att jag håller bullpåsen i händerna på bilden).
på tal om martin jag slängde iväg ett "vi måste prata" till honom i morse och bara några minuter efter satt vi och klagade och surade över msn. vad skulle jag göra utan martin? min bästa bästa bästa bästa vän. vi är pärlor♥
Flickorna på bilden är ju förövrigt också bäst i världen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0