I've got one hand in my pocket and the other one gives a high five

älskar mina uppdateringar just nu♥
aja, freeeedag. pappa är borta så det blir middag med mor och bror, kanske en liten filmkväll med moderskeppet?
orkar faktiskt inte lyfta på häcken ikväll.
haha bäst idag, mamma gav Albin en fet näve med blandade och unika kondomer när han kom till hennes jobb.
sen typ nyss hör jag mamma:
"du får dela med dig till Frida!"
"men jag har reda gett henne ett glas cola!"
"men jag menade ju kondomerna!"
praktiskt morsa jag har.
ps. jag fick höra att jag hade en söt näsa igår! haha trevligt eftersom jag alltid har haft lite komplex för min lilla potatisnäsa. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0