tro hopp och kärlek

är himla sugen på att tatuera mig, dock tror jag att man ska vänta med de stora synliga sakerna.
men till min 18årsdag, eller i alla fall sommar/hösten där blir det nog tro, hopp och kärlek, klassiker jag vet.
men det är så himla fint och jag grät när jag tappade ett örhänge med just de symbolerna på när jag var liten.
sen fick jag ett halsband med symbolerna när jag döpes för tre år sedan (mobbad tjej) så det finns anledningar.
satt mig i alla fall en natt och skissade upp vart och hur jag ville ha den, bilden nedan är gjord både för hand och på datorn och den andra är typ inzoomning, lägger upp bilderna här för då vet jag vart de finns när jag behöver dom om min dator skulle få för sig att dö eller liknande!
haha vilken konstnär jag är! not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0