åh, en rakapparat! ska vi leka?

mmh jag fick en impuls när jag såg pappas rakapparat, mamma kommer väl få en hjärtattack när hon kommer hem! haha stackars mor vad hon får stå ut med!
aja sidecut är ju populärt men det kanske blev liiite väl kort hahahaha men aja jag har ju gjort detta en gång förut fast på ett annat ställe och några mm längre och det växer ut nästan direkt så det inte ser så "naket" ut.
jag är fan inte klock på en fläck som mormor skulle säga, men det är väl en del av min charm hoppas jag!
Nu kom mamma hem! nu ska jag springa och säga "KOLLA VAD JAG HAR GJORT! :D"
UPDATE: Det vart en chockad tystnad och ett "men gud vad hemskt!" tack mamma, tack♥
men snart blir det party, wopwop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0